Система безпеки у готелях
 

Сучасна ефективна система управління безпекою готелю здатна в рази підвищити репутацію готелю, залучити нових постояльців та, як наслідок, підняти статус готелю.

У наш неспокійний час питання безпеки в готелях стало справжнім головним болем для адміністрації таких закладів та власників. Адже величезна кількість відвідувачів створює безперервний потік людей, які можуть заходити в будь-які приміщення і наражати на небезпеку матеріальні цінності готелів та розважальних комплексів, а також інших відвідувачів та постояльців.

У системі охорони та безпеки готелів особливу увагу слід приділяти компетентності персоналу служби безпеки, а також технічним засобам охорони, таким як сучасне обладнання, якісні IP-камери відеоспостереження, електронні замки, системи контролю доступу в різні приміщення.

На сьогодні співробітники служб безпеки можуть долати щоденні непередбачувані завдання та проблеми в роботі готелів за допомогою сучасної техніки - відеокамер, металодетекторів, засобів для перевірки багажу та іншими. Ті ж системи IP-відеоспостереження забезпечують надійне спостереження та архівування відео та звуку, швидкий та зручний доступ до архіву та пошук у ньому.

З новими розробками IP-відеоспостереження стає можливим проводити автоматичну інтелектуальну обробку відеоданих, наприклад, розпізнавання осіб, виявлення залишених речей, відстеження номерних знаків автомобілів і т.д.

Якщо розглядати всю систему безпеки готелів, то ми знайдемо велику кількість компонентів безпеки, що входять до неї. До них можна віднести:

     » Служба охорони (персонал)

     "   Система відеоспостереження

     » Система контролю доступу (електронні замки у номерах)

     "   Охоронна сигналізація

     » Пожежна система

     » Паркувальні системи

     » Система безпечних приміщень та сейфів.

Для функціонування комплексної системи безпеки готелю служби охорони повинні постійно покращувати свою роботу, навчатися оперативного реагування, встановити взаємини з державними органами охорони ладу, пожежної безпеки, а також силових відомств.

Природно у зв'язку з існуючим постійним потоком людей у готелях вважається, що найважливішою складовою систем безпеки в готелях є управління контролем доступу, а саме розширена система замків для входів/виходів. Тож якщо ми розглядаємо готелі, то тут у системах контролю доступу використовують:

     механічні замки з ключами, перфокартами, майстер-системою ключових циліндрів;

     » кодові механічні чи електромеханічні замки;

     » електронні замки з магнітними, смарт або проксіміті картами, або ключі Touch Memory.

Більшість сучасних готелів використовують виключно електронні замки у номерах – вони дуже зручні та прості в обслуговуванні. До того ж їх масове поширення спричинило їх застосування у дорогих готелях, а й у звичайних готелях.

Головне, що електронні замки легко інтегруються в автоматизовані системи керування безпекою готелю. Така електронна система завжди може спостерігати стан кожного номера, і фіксувати кількість і час відкривання пристроїв.

Також багато готелів обмежуються таким інструментом безпеки як сейфи та камери зберігання, але в сучасних умовах цього мало. Так повна безпека готелю неможлива без системи технічних засобів, без обладнання спостереження та моніторингу.

Система безпеки в готелі має виконувати такі завдання:

     » охорона постояльців, відвідувачів та їх особистого майна

     » захист майна готелю, готелю від руйнівних дій (крадіжок, псування, вандалізму)

     » забезпечення належного обслуговування відвідувачів, а також чесності персоналу

     » захист території та забезпечення спокою на периметрі, що охороняється.

     » підтримання громадського порядку та доброї поведінки у всіх громадських місцях готелів

     забезпечення конфіденційності постояльцям під час їх перебування на території готелю

     » забезпечення наявності служб ефективного реагування у разі будь-якої події як за рахунок персоналу, так і сторонніх відомств, наприклад, міліції, швидкої допомоги.

Таким чином, вся система безпеки покликана забезпечувати підтримання порядку та безпеки відвідувачів готелю.

Якщо розглянути всю безпеку таких об'єктів, можна з упевненістю сказати, що пріоритетним напрямом забезпечення їх безпеки є охоронне відеоспостереження. Охоронне відеоспостереження є обов'язковим у центральному холі готелю та на кожному поверсі в коридорах.

Зазначимо, що саме охоронне відеоспостереження дозволяє позбутися зайвої таємничості та постійної демонстрації озброєної охорони, адже в такому випадку на пульті охорони проводиться моніторинг всього, що відбувається на об'єкті. Саме охоронне відеоспостереження дозволяє готелям зберігати статус «відкритого чи рідного дому».

Система безпеки в готелі або розважальному комплексі повинна бути добре продумана, проектування системи безпеки також має на меті не створювати перешкод для нормального функціонування готелю, як для гостей, так і для персоналу.

Варто зазначити, що сьогодні користувачам не обов'язково витрачати багато часу на проектування та розробку своєї системи безпеки, а можна скористатися готовими комплектами безпеки для встановлення своїми руками. За рахунок своєї невеликої вартості та простоти в установці готові рішення для систем безпеки стали дуже популярними серед клієнтів.

В інтернет-магазині «ВІДЕОКАМЕРИ» можна вибрати готові комплекти систем безпеки для готелів, які не потребують професійної інсталяції та можуть бути встановлені самостійно користувачами.

Також система безпеки завжди має бути адекватною можливим загрозам та максимально автономною. Адже ні для кого не секрет, що існує велика кількість дуже дорогих засобів забезпечення безпеки і таким чином їх вибір має визначатися справді розумним аналізом можливих ризиків та збитків.

Проектування системи безпеки в готелі може дотримуватися рівномірного розподілу засобів захисту відповідно до значущості зон, що захищаються.

Світові стандарти розвитку міжнародного туризму, а саме рівень готельного обслуговування мають чіткі вимоги щодо систем безпеки. Так само першорядним у забезпеченні безпеки постояльців під час їхнього перебування в готелі є управління контролем доступу до номера та обмеження доступу стороннім.

Як це не прикро, але в сучасних готелях вразливим виявляється практично кожен сантиметр готелю та кожен об'єкт на його території. Так для зловмисників особливо привабливі каси, сейфи, готельні номери. Місця масового скупчення людей, такі як центральний хол, ресторан, розважальні приміщення є небезпечними з огляду на те, що там відвідувачі та персонал ризикують стати заручниками.

Але потрібно дотримуватися, щоб вживані заходи та використані засоби не створювали небезпеки здоров'ю та життю відвідувачів та співробітників готелю (наприклад, при екстрених діях у надзвичайній ситуації). Головне, щоб і відвідувачі, і кожен співробітник готелю були впевнені у своїй безпеці.