Система безпеки в офісі

Для забезпечення всебічної безпеки в офісах та комерційних організаціях повинен бути розроблений великий комплекс заходів щодо забезпечення збереження майна та охорони громадян.

Компанія «ВІДЕОКАМЕРИ» встановлює комплексні системи офісної безпеки, які включають:

     » Охоронне відеоспостереження

     » Системи контролю доступу

     » Системи протипожежного захисту та пожежогасіння

     "   Охоронна сигналізація

Компанія «ВІДЕОКАМЕРИ» швидко та якісно організовує в офісах та компаніях сучасні системи безпеки. Наша компанія використовує технологічну базу, яка ґрунтується на використанні останніх досягнень сучасної апаратури безпеки та відеоспостереження.

На сучасному ринку систем безпеки великої популярності набувають готові комплекти систем охорони та безпеки в офіс для встановлення своїми руками. За рахунок економії вартості та зручності в установці готові рішення для систем безпеки стали дуже затребуваними серед організацій.

У нашому інтернет-магазині представлені готові комплекти систем безпеки, які не вимагають інсталяції фахівцем та можуть бути встановлені в офісі самостійно користувачами.

Мабуть, ключовим інструментом сучасних систем безпеки для офісу є система контролю та управління доступом. Так система управління доступом дозволяє встановити безперешкодний санкціонований доступ у приміщення і забезпечує блокування несанкціонованого доступу сторонніх.

Сучасні системи контролю доступу в офісі дозволяють організувати індивідуальний режим доступу до приміщення офісу або компанії за розкладом з обмежувачами часу, службовим становищем і т.д.

Системи контролю доступу в офісі дозволяє вести повну статистику доступів до приміщень цілодобово з розбивкою щодня тижня, що природно головним чином використовується для контролю персоналу та відстеження робочого графіка співробітників.

Такі системи контролю доступу допомагають не просто забезпечувати безпеку компанії, а й вести облік робочого часу співробітників та враховувати роботу персоналу у вихідні, переробки та навпаки перерви та перекури.

Система управління доступом в офісі також передбачає особливу функціональність щодо контролю доступу в приміщеннях кас, складів, сховищ та інших важливих приміщень.

Системи контролю доступу для великого офісу може бути представлена у вигляді система доступу з використанням пластикових карток як "електронного ключа", забезпечуючи доступ у різні приміщення за певним алгоритмом.

Такий доступ до офісних приміщень за допомогою різних типів індивідуальних карток:

     » Перфоровані картки;

     » Магнітні картки;

     » Штрих-кодові картки;

     » Viegand-картки;

     » Proximiti-картки;

     » Smart-картки.

Часто офіси стикаються з необхідністю обмежувати доступ відвідувачів у неробочий час, а також доступ до обмежених службових приміщень. І це також є одним із завдань системи безпеки в офісі.

Варто зазначити, що на сьогоднішній день особливим попитом користуються мережеві системи безпеки в офісі з централізованим контролем. Так мережна система безпеки для офісу також включає ip-відеоспостереження для офісу.

Мережева система безпеки для офісу дозволяє постійно контролювати ситуацію на об'єкті і мати доступ до такої ситуації завжди і скрізь – використовуючи для цього всесвітню мережу інтернет. Уявіть собі, до чого розвиненими стали сучасні технології безпеки, якщо власник офісу може знаходитися в будь-якому місці планети, де є мережа інтернет, і встановлювати доступ до приміщень, відчиняти і зачиняти двері, зупиняти ліфти і т.д.

Сьогодні клієнти мають можливість вибрати в нашому інтернет-магазині найрізноманітніше обладнання для систем безпеки серед дуже широкого товарного асортименту, таких як InterVision, Atis, Smartec, Avtech, HIKVISION, D-link, Infinity, LAICE, Praxis, Viatec, Arecont Vision, Axis, Hitron, SAMSUNG, Panasonic.

Офісні системи пожежної сигналізації використовують у своїй роботі різні датчики та сповіщувачі для виявлення факту займання. Це можуть бути димові чи теплові пожежні датчики. Пожежні датчики використовуються в найважливіших і пожежонебезпечних зонах, та й в ідеальному варіанті у всіх офісних приміщеннях.

Сучасні системи пожежної сигналізації для офісу чи бізнес-центрів здатні ефективно та оперативно виявляти джерела займання з точним визначенням місця їх розташування та своєчасною подачею сигналу на включення/відключення системи пожежогасіння.

Також системи пожежної сигналізації офісу можуть відразу сповіщати співробітників служби охорони та безпеки або міської пожежної служби.